2025-02-28

Išmanusis skambučių centro asistentas: kaip DI keičia pacientų aptarnavimą?

Kauno miesto poliklinika žengia į naują išmaniųjų sveikatos paslaugų erą! Vasario 27 d. mūsų direktoriaus pavaduotoja kokybei Loreta Marmienė ir IT vadovas Marius Sinkevičius dalyvavo GovTech iššūkių DEMO dienoje 2025, kur pristatė naujausią inovaciją – Išmanųjį skambučių centro asistentą!

Kokią problemą sprendžiame?

  • Ilgos laukimo eilės
  • Didelis informacijos srautas
  • Rankiniai procesai, stabdantys registraciją

Kaip sprendžiame?

  • Dirbtinis intelektas automatizuoja pokalbių analizę ir mažina rankinio darbo apimtis
  • Automatinės pokalbių santraukos padeda specialistams greičiau apdoroti informaciją
  • Integracija su POLIS sistema užtikrina sklandų duomenų perkėlimą
  • Greitesnė registracija – mažiname laukimo laiką ir geriname pacientų patirtį

Ko išmokome?

  • Lietuvių kalbos atpažinimas – iššūkis, bet tobuliname DI modelius
  • Specializuoti DI algoritmai leidžia efektyviai valdyti skambučių srautą
  • Automatizacija trumpina laukimo laiką ir gerina aptarnavimo kokybę
  • Nuolatinis tobulinimas – DI sprendimai tampa vis tikslesni ir efektyvesni

Projektą pristatė Loreta Marmienė, Kauno miesto poliklinikos direktoriaus pavaduotoja kokybei.

Viešasis sektorius gali būti išmanus! Dalinamės savo patirtimi ir ieškome naujų inovacijų sveikatos priežiūroje. Sekite naujienas!

Kviečiame aplankyti mūsų Facebook ir Instagram puslapį!