Šilainių padalinys

(8 37) 377 771

Dainavos padalinys

(8 37) 403 900

Kalniečių padalinys

(8 37) 401 422

Centro padalinys

(8 37) 409 222

Šančių padalinys

(8 37) 342 167

Sveikatinimo joga

Joga gali būti ne tik gyvenimo būdas, ar radikalus visos aplinkos pakeitimas, bet ir sveikatinimo priemonė. Jogos pratimų nauda neabejotina, o jogoje atradę pagalbą žmonės, turintys įvairiausius sveikatos sutrikimus, jaučiasi puikiai.

Sveikatinimo joga, tai naujas požiūris į jogą, stengiantis išnaudoti šios sistemos gydomąjį bei sveikatinantį poveikį. Šios mankštos pagrindiniai sudedamieji – joga ir kineziterapija.

Treniruočių tikslas – maloniai ir sveikai judėti sugrįžtant prie fizinės ir dvasinės pusiausvyros.

Tai optimalaus fizinio krūvio treniruotės, kurių metu jogos pratimai/asanos atliekamos trumpesnį laiką ir tinkamiausiu intensyvumu, siekiant geriausio poveikio žmogaus organizmui, jo kūno lankstumui bei jėgai ir ištvermei, taip pat dirbant visoms pagrindinėms raumenų grupėms.

Treniruočių metu atsižvelgiama į žmogaus fizinio pasirengimo lygį, ypač, jei jis prieš tai ilgą laiką nebuvo fiziškai aktyvus, ar yra po ligos bei traumos. Stengiantis išvengti per didelio krūvio ar pervargimo treniruotės vyksta nuo 60 iki 90 min. Asanų atlikimas derinamas su taisyklingu kvėpavimu bei atsipalaidavimu, kurių metu išmokstama nuraminti protą, atgauti dvasinę pusiausvyrą, pailsėti, pažinti ir pajusti savo kūną.

Užsiėmimai suskirstyti į vakarines grupes pagal intensyvumą ir pobūdį, todėl kiekvienas ras sau tinkamą laiką ir intensyvumą.

Sveikatinimo jogos privalumai:

  • stiprina širdies bei kraujagyslių sistemą
  • gerina sąnarių veiklą ir organizmo reguliacinius gebėjimus
  • gerina kraujotaką visame organizme
  • stiprinama ištvermė ir žmogaus organizmo atsparumas išoriniams veiksniams
  • greitėja medžiagų apykaita
  • gerėja dvasinė/emocinė būsena
  • mažėja stresas
  • atsikratoma neigiamų emocijų
  • geresnis lankstumas ir judesių apimtis
  • geresnė koordinacija
  • didesnė jėgos ir raumenų ištvermė
  • efektyvesnis kvėpavimas
  • gerėja pusiausvyra ir laikysena
  • nugaros problemų profilaktika ir pagalba susidūrus su skausmu
  • tinka šalia kitų sporto šakų
  • pacientas įgauna daugiau pasitikėjimo savimi
  • tinka įvairaus amžiaus ir fizinio pasiruošimo žmonėms

Užsiėmimus (Šilainių padalinyje, Baltų pr. 7, B korpusas, III aukštas, 350 kab.) veda kineziterapeutė ir sertifikuota jogos instruktorė Gilija Bernotienė. Specialistė ruošia biomedicinos mokslų srities disertaciją jogos poveikio tema. Darbo patirtis virš 10 metų.

Būtina registracija į užsiėmimus tel.+370 686 73193 (Gilija Bernotienė)

Paslaugos yra mokamos.

Informacija teikiama:

Šilainių padalinys – mob. (8 686) 73193

Print Friendly, PDF & Email
No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

Pasirinkti spalvą