Skambučių centro tel. (8 37) 403 900

Virsun

Pacientų apklausa

KMP  >  Pacientų apklausa
Apklausa 2024
1. Kuriame Kauno miesto poliklinikos padalinyje dažniausiai lankotės?
2. Kaip vertinate registratorių darbą poliklinikoje?
3. Kaip vertinate registratorių darbą telefonu?
4. Kaip vertinate slaugytojų darbą?
5. Kaip vertinate šeimos gydytojų darbą?
6. Kaip vertinate gydytojų specialistų darbą?
7. Kaip vertinate odontologų darbą?
8. Kaip vertinate laboratorijos paslaugų kokybę?
9. Kaip vertinate fizinės medicinos ir reabilitacijos skyriaus darbą?
10. Kaip vertinate psichikos sveikatos priežiūros centro darbą?
11. Kaip vertinate nuotolinių paslaugų kokybę?
12. Poliklinikos darbo laikas yra patogus
13. Sveikatos priežiūros specialistai prieš pradėdami gydymą ar procedūrą Jus apie tai supažindina
14. Sveikatos priežiūros specialistai dėl gydymo įtraukia Jus į sprendimų priėmimą
15. Sveikatos priežiūros specialistai išsamiai suteikia informaciją apie ligą ir gydymą
16. Jūs pasitikite sveikatos priežiūros specialistų darbu ir kompetencija
17. Sveikatos priežiūros specialistai maloniai bendrauja su pacientais
18. Sveikatos priežiūros specialistai išsamiai informuoja apie vaistų vartojimą
19. Poliklinikos patalpos švarios ir tvarkingos
20. Sveikatos priežiūros paslaugas teikiantys specialistai dėvi tvarkingą ir tinkamą aprangą
21. Kokiu būdu dažniausiai registruojatės vizitui pas gydytoją?
22.Iš kur Jus dažniausiai pasiekia informacija apie poliklinikoje teikiamas paslaugas?
23. Kokio tipo turinį norėtumėte matyti mūsų „Facebook“ paskyroje?
24. Ar atvykus į polikliniką esate kviečiami į kabinetą gydytojo priėmimui?
25. Ar Jus tenkina poliklinikos teikiamų sveikatos priežiūros paslaugų įvairovė?
26. Ar teko pastaraisiais metais papildomai, neoficialiai atsidėkoti sveikatos priežiūros specialistui už poliklinikoje suteiktas sveikatos priežiūros paslaugas?
27.1 Vidutiniškai tenka laukti: Registratūroje (nuo eilės bilieto atsispausdinimo laiko)
27.2 Vidutiniškai tenka laukti: Prie šeimos gydytojo kabineto (nuo paskirto vizito laiko)
27.3 Vidutiniškai tenka laukti: Prie gydytojo specialisto kabineto (nuo paskirto vizito laiko)
27.4 Vidutiniškai tenka laukti: Paskambinus į registratūrą (Skambučių centrą)
28. Ar rekomenduotumėte savo draugams ir pažįstamiems pasirinkti mūsų gydymo įstaigą?
29. Prašome savo bendrą pasitenkinimą suteiktų paslaugų kokybe įvertinti nuo 1 ( Labai blogai ) iki 10 ( Labai gerai ):
30. Jūsų esate:
31. Jūsų lytis:
32. Jūsų amžius:
33. Jūsų gyvenamoji vieta:
No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.