Kauno miesto poliklinika toliau stebina: čia jau veikia sistema, lengvinanti šeimos gydytojų darbą
Nesustojame ir judame pirmyn! Visuose penkiuose Kauno miesto poliklinikos (KMP) padaliniuose per metus ne tik sukūrėme, bet ir įdiegėme naują pacientų aptarnavimo sistemą, kurioje svarbų vaidmenį patikėjome medicinos registratorėms.
„Kokybiškos šeimos gydytojo paslaugos yra iššūkis dabartinei sveikatos sistemai. Kiekviena sveikatos priežiūros įstaiga ieško geriausio recepto, kaip subalansuoti neribotus pacientų lūkesčius su ribotais žmogiškaisiais ir finansiniais resursais. Mes – ne išimtis“, – sako KMP direktoriaus pavaduotoja kokybės valdymui Loreta Marmienė.
Jei anksčiau visas klausimų srautas užgriūdavo vieną šeimos gydytoją, tai šiuo metu pacientų rūpesčiai paskirstomi visiems jo komandos nariams pagal kompetencijas. Pagrindinis tarpininkas tarp paciento ir šeimos gydytojo komandos – medicinos registratorės – atsiliepia į visus gydytojo skambučius arba perskambina, informuoja pacientus, kviečia dalyvauti prevencinėse programose, vaikų sveikatos patikrinime prieš mokyklą, vakcinuotis, skanuoja dokumentus ir t.t. Jei mato, kad šeimos gydytojas išrašė siuntimą, pati susisiekia su pacientu ir jo pageidavimu užregistruoja paslaugai Kauno miesto poliklinikoje, o esant reikalui ir atgaliniam vizitui pas šeimos gydytoją. Šiam tenka su gydymu susiję klausimai. Slaugytoja kuruoja pasiruošimą operacijai, suaugusiųjų vakcinaciją, komentuoja kai kuriuos tyrimus ir pan.
„Toks modelis daro šeimos mediciną kur kas efektyvesnę. Pacientai gauna visas paslaugas, o šeimos gydytojas gali skirti jiems daugiau kokybiško laiko“, – konstatavo direktoriaus pavaduotoja L. Marmienė.
No Comments
Sorry, the comment form is closed at this time.